2011. december 18., vasárnap

SóstóZoo Nyíregyháza

                Az előző esti buli után, gyorsan aludtunk sokat és reggel hatkor már keltünk is!Frissen üdén . . . No ez azért nem ment ennyire könnyen! 
A reggelinél annyira néztem a forma 1-es futam elejét, hogy a kávém a nadrágomon ill.a padlón végezte. Ez annyira felébresztett nem is kellett másik!
Már mindenki a busz körül nyüzsgött én meg még a recepcióst akkor kértem  meg kapcsolja már vissza a tv-t, talán a rajtot elcsípem!
Ez annyira jó ötlet volt,  mert a fiúk egy része a recepciónál meg ált( mellettem) és együtt néztük a rajtot! Hű... 
Így indultunk Nyíregyházára!
A buszon természetesen aludtunk, nagy volt a nyugalom semmi csicsergés és már jó volt leszállni a buszról, bár elég hideg volt!
Az első döbbenet a hatalmas akváriumok a pingvinek és a fókák.

 Már is mentünk tovább ki erre, ki arra éppen ezért készültek fotók mindenről, de mindenről!
A következő attrakció a mosdó felderítése ami éppen a forralt boros stand közelében volt! Talán nem véletlen!
Sokan bementünk a trópusi házba((jó meleg volt)) és elképesztő! Ahogyan dzsungel kis darabját odavarázsolták!!! Tényleg olyan mint a dzsungel!
Rengeteg egzotikus állat és növény leírhatatlan! Na és a cápák! Hú! elájultam a látványtól!
 Ezt követte kb 3 órányi bolyongás tömérdek érdekes állat amint élvezik a nap melegét egy hűvös délelőttön.
Szóval szuper volt főleg,hogy lehetett forralt bort inni közbe-közbe és így nem fagytam meg!


  Mire több soron mindent lefotóztunk és megnéztünk el kellett indulnunk a busz felé, azért volt még idő egy kis kitérőre!
 Elsétáltunk a sós-tavak egyikéhez ám visszafele a hölgyek meg akartak lepni egy kis sütievéssel, de mikor közelebb mentünk a cukrászdához egyértelművé vált, hogy  a külföldi turisták voltak megcélozva az áraikkal!
Az út hazafelé éppen elég volt egy kis pihenésre! A sok gyaloglás után mindenki szuszogósra pihente magát!
Most nem volt dumaparti! Most nem tört rám semmilyen dumakényszer és a szomszédom sem bánta!
Egy nagyon pörgős és fantasztikus utazás volt ez Magyarországon és még is az egész világot bejárva!











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése