2012. január 19., csütörtök

"Karácsonykor" 2011

Az idei karácsony nem mondható rendhagyónak a számomra!
Végre megérett a helyzet, hogy most én láthassam vendégül a kis családom és nálam legyen a családi karácsony. (Azt tudni kell, hogy egy pulykás cégnél ez a fő szezon ideje ezért  minden időmet beosztva kevés alvással, de minden kivitelezhető!)
Karácsony hetében az egyik nap átvettem a cégem karácsonyi csomagját, a másik nap megvettem a kacsacombokat, a következő napon zöldségek következtek és végül a hal! Ja és közben még dolgoztam is!
Pénteken délután miközben Zsuzsi barátném haját festettem a töltött káposztát is sikerült előkészíteni. Még jó is volt, hogy előkóstolta a tölteléket! Milyen jó is ha van fő kóstoló mestere az ember lányának!


December 24. Szombat
Célegyenesben vagyok! Reggel a sütőben várakozó káposztára rámelegítettem ! Még nem volt elég izzatáságszaga! Kapott rendesen!
Mindent előkészítettem  még a kedves szomszédaimhoz is átszaladtam az ajándékommal és már jöttek is Anyukáék! Nem vártak nagy ebédet ezért jól esett a forró finomság! Hála az égnek finom is lett nem csak forró!
Ebéd után jött a java! 
Pulyka egészben megsütve! Kis pezsgővel meglocsolva, só, bors és alma a hasába az egészet sütőzacskóba és már mehet is a sütőbe!
Ez után jött a halacska amit életembe először én filéztem és készítettem fel levesnek és a rántott halszeletnek.
Nagyon jó volt, hogy Anyukám csak kuktáskodott és nem dolgozta ki a lelkét szokás szerint és így én tehettem meg mindent, hogy jól érezzék magukat. Apukám élvezte a tévézés rejtelmeit néha bele bele szólt a konyhai dolgokba és nagyokat nevettünk!
S míg főtt az ünnepi vacsora fa díszítés ajándékozás is meg volt! Sikerült a meglepetés ismét!
Jöttek mentek az sms-ek és jó volt tudni kik azok akik gondolnak rám is!
Vacsora:
 Hallé

 Bébi pulyka egészben sütve
 A pulykacomb áfonyaszósszal.

December 25. Vasárnap
Ismét elkezdtem a készülődést az karácsony első ünnepének ebédjéhez!
Hús leves jó sok zöldséggel, és a kacsa combok párolt káposztával !


Jaj és már megint ettünk! Ettünk! Szusszantunk egyet és  szüleim elmentek haza ,mert  már a macskákat régen látták! Meg amúgy is! 
Azért én rá jöttem arra, hogy hiába nem engedte Anyukám , hogy én is főzzek még anno, mindent amit láttam belém ivódott és fura mód meg is tudom csinálni! Jó ezt tudni főleg ha, meghívlak vacsorára!
B.U.É.K.


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése